ból z tyłu ud

Patryk Niekłań

Ćwiczenia na uda - jak wysmuklić ich wewnętrzną stronę

Ćwiczenia na uda - jak wysmuklić ich wewnętrzną stronę

Wewnętrzna strona ud to jedna z najcięższych partii do wytrenowania. Tym bardziej, że tradycyjne zestawy ćwiczeń na nogi nie zawsze na nią działają. Dlatego zobacz, co przygotował trener Patryk Niekłań (moj-trener-osobisty.pl). Ostrzegamy - przy tym treningu porządnie się zmęczysz!

Masaż. Czy dotyk leczy?

Masaż jest stosowany od czterech tysięcy lat. Znano go w starożytnym Egipcie i Chinach. Komu pomoże masaż? Czy ten w salonie spa też ma działanie lecznicze?

6 sytuacji, które najbardziej zagrażają kolanom

Ćwiczysz na siłowni? Biegasz? Jeździsz na rowerze? Dowiedz się, jak zadbać o kolana, żeby nie narażać się na kontuzje i ból. Zdrowie twoich kolan jest w twoich rękach.

Zdrowy Kręgosłup likwiduje ból pleców

Zdrowy Kręgosłup likwiduje ból pleców

prosty brzucha, który zgina tułów w przód i wraz z sąsiednimi mięśniami utrzymuje właściwą postawę ciała. Silną podporę stanowią prostowniki grzbietu - kolcowy klatki piersiowej zgina głowę w bok i tył, najdłuższy - prostuje, pochyla i rotuje kręgosłup, a mięśnie lędźwiowe podtrzymują tułów podczas

Joga dla biegaczy

Joga dla biegaczy

pomóc w wyborze optymalnej sekwencji asan, której wykonanie zajmie chwilę. Taka sekwencja (wykonana precyzyjnie) rozciągnie mięśnie łydek i stóp. Paulina Holtz: joga daje poczucie stabilizacji i siły Joga uczy panowania nad słabościami Ból i dyskomfort potrafią skutecznie zakłócić radość biegania. Silne

Elektrostymulacja iMpulse_30. Ćwiczenia z prądem

Elektrostymulacja iMpulse_30. Ćwiczenia z prądem

niedużym napięciu odczuwa się tylko lekkie mrowienie bicepsów, ud czy pośladków. I gdy impuls wędruje do mięśni, trzeba ćwiczyć - np. wymachy nóg do tyłu, dzięki którym pracuje pośladek, czy półprzysiady, podczas których pracuje i pośladek, i mięsień czworogłowy uda. Ćwiczę i ćwiczę, trenerka delikatnie

Trigger Point Therapy. Wyroluj mięśnie i pozbądź się bólu [TEST]

Trigger Point Therapy. Wyroluj mięśnie i pozbądź się bólu [TEST]

klubów sportowych. Za taką cenę zyskujemy własnego masażystę, który nigdy nie odmówi, a zawsze pomoże. Cena: 499pln Footballer - roller przeznaczony specjalnie do stóp i mięśni łydek Quadballer - roller do masażu ud, bioder i pośladków Kolejnym produktem z testowanej oferty Trigger Point Therapy

Szybko w dół - technika biegania w górach

Szybko w dół - technika biegania w górach

bolą nas mięśnie czworogłowe ud albo łydki - możemy spróbować trochę potruchtać, nogi przyzwyczają się i w końcu przestaną boleć, a my będziemy w stanie wykonać znowu porządne treningi. "Przyczyną bólu jest to, iż mięśnie muszą równocześnie rozciągać się i oporować w czasie biegu w dół. Zjawisko

Jak wygląda trening funkcjonalny?

Jak wygląda trening funkcjonalny?

rodzaje włókien mięśniowych, w odróżnieniu od tradycyjnych metod treningowych. Ten rodzaj treningu angażuje do pracy mięśnie głębokie jak i "centralny gorset mięśniowy" tzw. core stability, wzmacniając mięśnie tułowia zarówno z przodu jak i z tyłu, odciążając tym samym kręgosłup

Dobre i złe ćwiczenia na bolące plecy

Dobre i złe ćwiczenia na bolące plecy

przykurczone i przeciążają kręgosłup. Dlatego nie należy ich wzmacniać, ale rozciągać! Oczywiście, osoby, które nie cierpią na bóle krzyża mogą ćwiczyć w powyższy sposób, pamiętając o zrobieniu na zakończenie stretchingu. Wypróbuj: rozciąganie tyłów ud na leżąco Połóż się na plecach, nogi płasko na

Fitness - wszystko, co musisz wiedzieć

Fitness - wszystko, co musisz wiedzieć

Dołącz do nas na Facebooku Obejdzie się bez bólu Trening nie musi być bolesny, aby przynosił oczekiwane rezultaty. Dlatego osoby początkujące powinny startować z aktywnością spokojnie, bez pośpiechu. Lekkie uczucie zmęczenia mięśni po wysiłku jest zdrowym objawem, ale ból i potężne zakwasy

Osiem alpejskich maratonów dzień po dniu - Polacy na 8. Gore-tex Transalpine Run

Osiem alpejskich maratonów dzień po dniu - Polacy na 8. Gore-tex Transalpine Run

wyczekany, wycierpiany, okupiony bólem ud, płuc i żołądka. Pędzę tak, jakbym nie miała w nogach 320 kilometrów, jakby to był finisz jednego tylko Maratonu Warszawskiego. Osiem razy przekraczaliśmy metę, po każdym z ośmiu etapów, podczas których trzeba było pokonać średnio po 40 km dziennie, mieliśmy

Najlepszy maratończyk Torunia: - Wyglądam jak "grubas"

Najlepszy maratończyk Torunia: - Wyglądam jak "grubas"

moim ultramaratonie w 2009 r. chodziłem tyłem po schodach. W sobotę był bieg, w poniedziałek byłem w pracy. Naprawdę, po schodach chodziłem tyłem, bo ból mięśni ud był naprawdę duży. Z kolei drugi ultramaraton, w 2010 r. przeszedłem nieco lepiej. Choć trzeba przyznać, że pogoda była gorsza. Biegłem w

Dieta oczyszczająca, czyli jak wygląda detoks na płynach

Dieta oczyszczająca, czyli jak wygląda detoks na płynach

? Po pierwsze: podczas detoksu nie będzie wokół ciebie wielu pokus w postaci kawy z koleżanką czy lampki wina z ukochanym. Po drugie: zwykle na samym początku dokuczają bóle głowy i brakuje nam sił, zatem oczyszczanie podczas urlopu z dala od pracy i codziennych, domowych obowiązków to dobry pomysł. I

Trening i rozgrzewka, by na stoku czuć się pewnie

nich wytwarza, trzeba utrzymać kilkanaście lub kilkadziesiąt sekund. Zdarzyło ci się przystawać w połowie stoku z powodu palącego bólu w udach? Trening przed wyjazdem na narty pozwoli zminimalizować ten efekt. Silne mięśnie to też często jedyny ratunek w trudnym terenie - na muldach, uskokach, lodzie

Przyczyny bólu kolan u biegaczy i doraźne sposoby leczenia

Przyczyny bólu kolan u biegaczy i doraźne sposoby leczenia

biegacza" Najczęściej występującą u biegaczy kontuzją stawu kolanowego jest tak zwane "kolano biegacza". To  typowy uraz  przeciążeniowy, który występuje u długodystansowców. Ból pojawia się po wewnętrznej lub zewnętrznej stronie kolana. Powoduje go niewłaściwie pracująca rzepka

Jak się zachować po zejściu z roweru

Jak się zachować po zejściu z roweru

* podczas ćwiczeń oddychamy. Wiele osób wstrzymuje oddech, kiedyś i ja, nawet podczas robienia pompek nie oddychałam, to błąd * ćwiczymy bez bólu * rozciągając mięśnie ud, zaczynamy od przedniej strony, później dopiero tylna * prawidłowy system rozciągania to: napięcie (ok.10 sek) - rozluźnienie (2-3 sek

Pole dance, czyli odczarujmy rurkę!

Pole dance, czyli odczarujmy rurkę!

raczkuje, ale - biorąc pod uwagę stosunkowo niedługi czas jego funkcjonowania - znalazł zadziwiająco dużo zwolenników. Mamy też kilka osób, których nazwiska znane są w coraz szerszych kręgach na całym świecie. Innymi słowy: mamy z czego być dumni! Tyle na wstępie, artykuł nie jest przecież o mnie. Aby w

Kopanie na ekranie - nowa moda w TV

. Dlaczego w tej dyscyplinie ciągle widać te same twarze? Mało jest osób, które decydują się na taką formułę walki. To po prostu strasznie boli. Po low kickach ból piszczeli i mięśni ud jest potworny. Nokautów po low kicku jest nieomal tyle samo, co po ciosach w głowę. Straszliwie obolałe po walce są kości